Рожищенська міська рада
З вірою до Бога, з правдою - до людей

Звіти

 

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи із  зверненнями громадян, що надійшли до міської ради в 2016 році

           У 2016 році в міській раді проводилась цілеспрямована робота щодо реалізації вимог Закону України  „Про звернення громадян”,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування”, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень міського голови з цих питань.

          Аналіз стану виконання Закону України „Про звернення громадян” відповідних розпоряджень  голів обласної, районної державних адміністрацій та міського голови свідчить, що у міськвиконкомі напрацьована певна система роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому.

           Проаналізувавши стан роботи із зверненнями громадян у 2016 року встановлено, що до міськвиконкому  надійшло 653  звернення громадян (за відповідний період 2015 року – 514 звернень), 295  звернень надійшло поштою (в 2015 році  245 звернень),  358 звернень  на особистому прийомі в міського голови, заступників міського голови і секретаря ради ( проти 269 в 2015 році).

         За звітний період до виконкому міської ради надійшло звернень:

       - від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 198 ( 2015 р.-   40 звернень);

       - від ветеранів праці, пенсіонерів – 15 (2015 р.- 14 звернень).

          У зверненнях порушено 653  питання.  Найбільш актуальними є питання землеустрою та земельних відносин. Результати аналізу звернень  за характером питань свідчать, що найбільше звернень було з таких питань:

       - аграрної політики та земельних відносин  - 227 звернень (питання надання дозволів на приватизацію земельних ділянок, оренди земельних ділянок, надання для ведення селянського господарства) (за 2015 рік – 198 звернень);

       - комунального та дорожнього господарства, благоустрою –124 звернення (2015р. – 102 звернення),    

      - соціального захисту – 137 звернень (86 звернень – у 2015 році).

         Всі звернення які підлягають розгляду на засіданнях сесій міської ради попередньо вивчаються  на засіданнях постійних  комісій. У  колективних  зверненнях  найбільш актуальними були питання: видалення аварійних дерев,  проведення та відновлення вуличного освітлення , ремонту доріг, дотримання Правил благоустрою. Більшість звернень вирішено позитивно.

            Відповідно до  Закону України  «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування”,  апарат міської ради та її виконавчого комітету продовжує всебічно, об’єктивно та своєчасно вирішувати питання порушені у зверненнях громадян у встановлений законодавством термін.