A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Рожищенська міська рада
Волинська область, Рожищенський район

Рожищанам-боржникам відключатимуть воду

Дата: 15.02.2020 11:29
Кількість переглядів: 260

У Рожищі продовжують роботу з боржниками, які не сплачують послуги та не заключили договори на водопостачання й водовідведення.

Протягом тижня старша інспекторка «Муніципальної поліції Рожищенської міської ради» Мар’яна Демчук, начальник дільниці «Водоканалу» Андрій Ходзінський та контролери Рожищенського ПЖКГ проводили в місті комісійне обстеження абонентів, які не сплачують послуги та не заключили договори на водопостачання й водовідведення.

З порушниками провели роз’яснювальну роботу та склали акти, щодо сплати заборгованості в п’ятиденний термін.

За словами директора Рожищенського ПЖКГ Олександра Іщука, заборгованість населення за спожиті комунпослуги, зокрема з водопостачання, унеможливлює своєчасне придбання матеріалів для обслуговування та ремонту обладнання. А боржників у Рожищі є чимало.

«Хороша, якісна вода подається рожищанам цілодобово за ціною трохи більше однієї копійки за літр, і якщо виникає аварія, то працівники ПЖКГ докладають максимум зусиль, аби ліквідувати її в найкоротший термін. Тому прошу рожищан цінувати те, що маємо, і вчасно оплачувати надані послуги», - каже Олександр Володимирович.

Очільник ПЖКГ просить мешканців міста звірити та оплатити заборгованість за спожиту воду та наголошує, що рейди в місті продовжуватимуться, а боржники притягуватимуться до відповідальності. Якщо абоненти не реагують та накопичують прострочену заборгованість, підприємство змушене вживати заходи з обмеження водовідведення.

Відновлення послуги відбудеться тільки після оплати боргу та робіт з підключення, згідно технології, вартість якої залежить від складності робіт під час повторного підключення й коливається від 500 до 7000 тис. грн.

У разі відключення абонента від водопровідних та каналізаційних мереж за абонентську заборгованість для підключення необхідно особисто прийти до Рожищенського ПЖКГ та виконати звірку розрахунків, отримати рахунок на оплату за роботи по підключенню.

«У рожищан має виробитися усвідомлення власної відповідальності за принципом: хочеш мати якісну воду – плати вчасно. Тож не зволікайте, рожищани, хто ще не уклав договір, але користується нашими послугами. Очікуємо на тих, у кого є додаткові питання у абонентському відділі. Тільки партнерські відносини надавача та споживача послуг можуть забезпечити безперебійну роботу комунальної служби. Вдячні сумлінним платникам за свідоме ставлення до власності громади», - резюмував Олександр Іщук.

Варто знати: Згідно п. п. 1 п.2 ст.7 ЗУ «Про житлово-космунальні послуги» - індивідуальний споживач зобов’язаний укладати договори про надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом; п.п. 5 п.5 ст 7 - Індивідуальний споживач зобов’язаний оплачувати надані житлово-комунальні послуги за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені відповідними договорами; П.4 ст. 13 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» - необґрунтована відмова споживача (іншої особи, яка відповідно до договору або закону укладає договір в інтересах споживача) від укладання договору є підставою для припинення в односторонньому порядку виконавцем надання відповідної комунальної послуги такому споживачу.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Коли дзвінок важливий: як повідомити працівників Рожищенського ПЖКГ про аварійну ситуацію.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь