ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

23.05.2025

Додаток 2 до Порядку передачі документації

для надання висновку з оцінки впливу на довкілля

та фінансування оцінки впливу на довкілля

Дата: (дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)

Реєстраційний номер 12532 (реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ЛУКОШКІНА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА 2523709802

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 13300, Житомирська обл., Бердичівський р-н, місто Бердичів, вул. Європейська, будинок 66, квартира 7 380983841211

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю передбачається капітальний ремонт існуючої автозаправної станції (АЗС) з заміною двох паливо-роздавальних колонок для видачі нафтопродуктів, за адресою: Волинська обл., Луцький р-н., м. Рожище, вул. Селянська, 25а.

Автозаправна станція призначена для надання послуг по заправці автотранспортних засобів дизельним паливом, бензином та СВГ.

Технічна альтернатива 1.

Технічною альтернативою 1 передбачається встановлення двох двосторонніх двопістолетних паливо-роздавальних колонок (ПРК) типу «Шельф», потужністю 3 м3/год (50 л/хв) на два види палива (бензин та дизпаливо).

Технічна альтернатива 2.

Як альтернатива, розглядався варіант встановлення двох двосторонніх двопістолетних паливо-роздавальних колонок (ПРК) типу «Шельф», потужністю 1,8 м3/год (30 л/хв) на два види палива (бензин та дизпаливо).

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Волинська обл. Луцький р-н Рожище вул. Селянська, 25а

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Рожищенська територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Волинська обл. Луцький р-н Рожище вул. Селянська, 25а.

Капітальний ремонт існуючої автозаправної станції (АЗС) з заміною двох паливороздавальних колонок для видачі нафтопродуктів буде відбуватись на проммайданчику, що розташований за адресою: Волинська область, Луцький район, м. Рожище, вул. Селянська, 25а. Кадастровий номер земельної ділянки: 0724510100:06:021:0001.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Волинська обл. Луцький р-н Рожище вул. Селянська, 25а.

Провадження планованої діяльності на інших територіях є недоцільним у зв’язку з тим, що капітальний ремонт АЗС планується здійснювати на території існуючої автозаправної станції з наявною дорожньо-транспортною та інженерною інфраструктурою. Тому територіальна альтернатива 2 не розглядається.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Метою капітального ремонту існуючої АЗС є надання послуг по заправці транспортних засобів якісним пальним, збільшення надходжень у місцевий та державний бюджет при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Автозаправна станція призначена для надання послуг по заправці автотранспортних засобів дизельним паливом, бензином та СВГ. Доставка пального здійснюватиметься автотранспортом. Злив палива з автоцистерни передбачено крізь герметичні зливні швидкороз’ємні муфти та спеціальні фільтри, які запобігають попаданню механічних сумішей в резервуар. Зберігання нафтопродуктів передбачено в чотирьох підземних резервуарах (два резервуара − об’ємом по 10 м3 кожен для зберігання бензину та два резервуара об’ємом 25 м3 та 10 м3 для зберігання дизпалива). Зберігання СВГ передбачено в одному наземному резервуарі об’ємом 10 м3. Заправку автотранспортних засобів передбачається здійснювати за допомогою двох двосторонніх двопістолетних паливо-роздавальних колонок (ПРК) для видачі нафтопродуктів типу «Шельф», потужністю 3 м3/год (50 л/хв) на два види палива (бензин та дизпаливо). Для видачі СВГ передбачена одна одностороння паливо-роздавальна колонка (ПРК) потужністю 3 м3/год (50 л/ хв). Режим роботи АЗС – 24 год/добу, 365 днів/рік. Кількість створених робочих місць на АЗС – 9 чол.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

- по забрудненню атмосферного повітря – значення гранично-допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів;

- по ґрунту, поверхневих та підземних водах – відсутність на них прямого впливу;

- по загальних санітарних нормах – санітарні розриви при проведенні капітального ремонту;

- по акустичному впливу – допустимі рівні шуму.

щодо технічної альтернативи 2.

Теж саме, що й до технічної альтернативи 1 щодо територіальної альтернативи 1.

– містобудівні умови та обмеження;

– розмір санітарно-захисної зони;

– протипожежні розриви між будівлями та спорудами.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи

1. Об’єкт підключений до всіх, необхідних для нормального функціонування, існуючих інженерних мереж. Проектні рішення в період проведення капітального ремонту та експлуатації АЗС будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.

щодо технічної альтернативи 2.

Теж саме, що й до технічної альтернативи

1. щодо територіальної альтернативи 1.

Еколого-інженерна підготовка і захист території аналогічні, як для технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи

1. Коротка характеристика впливів при проведенні капітального ремонту та експлуатації об’єкту:

- на геологічне середовище – відсутній;

- на повітряне середовище – викид забруднюючих речовин в атмосферне повітря;

- на клімат та мікроклімат – відсутній;

- на водне середовище – утворення господарсько-побутових та зливових стоків;

- на техногенне середовище – відсутній;

- на соціальне середовище – вивчається через механізм громадських обговорень;

- на рослинний та тваринний світ – відсутній, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні;

- на ґрунт – незначним джерелом забруднення може стати сміття та паливо-мастильні матеріали від роботи спецтехніки.

З метою запобігання негативного впливу на ґрунт проектом передбачається оснащення площадки контейнерами для відходів і їх вивезення. При експлуатації об’єкту вплив можливий у випадку аварії.

щодо технічної альтернативи 2.

Теж саме, що й до технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 1.

Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі на території ведення діяльності в м. Рожище Луцького району Волинської області.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання).

Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних.

Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля, Дозвіл на виконання будівельних робіт,

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Управлінням екології та природних ресурсів Волинської ОДА, Державною інспекцією архітектури та містобудування України. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації , 43027, м. Луцьк, Київський майдан, 9., eco@voleco.voladm.gov.ua., (0332) 77-81-69, (0332) 77-82- 32, відділ оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки.

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Поділитися:

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування