ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЛАНОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ

29.01.2025

Додаток 2

до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

Дата:

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)

Реєстраційний номер 11139

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Хведчак Леонід Павлович 2542711313

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 45151, Волинська обл., Луцький р-н, село Кременець, вул.Хмельова, будинок 50, квартира 2

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Планована діяльність полягає в видобуванні піску на родовищі Луківське 1, що знаходиться в Луцькому районі Волинської області. В геологічній будові родовища беруть участь породи четвертинного віку. До корисної копалини віднесено пісок. Піски жовто-сірі, жовті, світло-сірі різнозернисті (від дуже дрібних до тонких) різного ступеня глинистості флювіогляціальні. Гірничо-геологічні та гідрогеологічні умови родовища сприятливі для видобування корисної копалини відкритим способом. У південно-східній частині родовища корисна копалина обводнена нижче рівня ґрунтових вод. По закінченню видобування корисної копалини передбачається рекультивація земель порушених гірничими роботами. В рамках планованої діяльності передбачається зміна цільового призначення земельної ділянки з 01.03 Для ведення особистого селянського господарства на 11.01 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами.

Технічна альтернатива 1.

Видобуток корисної копалини відкритим методом (кар’єр). Передбачається транспортна система розробки з внутрішнім відвалоутворенням з подальшим використанням ГРШ та розкривних порід під час рекультивації проєктного кар’єру. Розробка розкривних порід буде здійснюватися механізованим способом за допомогою бульдозера ДЗ-42, навантажуватися екскаватором JCB JS200W в автотранспорт з транспортуванням у тимчасові бурти та до місць рекультивації. Розробку та навантаження корисної копалини планується проводити за допомогою екскаватора типу JCB JS200W (з об'ємом ковша 1,0 м3) з навантаженням породи в автосамоскиди. Обводнені піски передбачається видобувати за допомогою екскаватора типу EO- 652 (драйглан) (з об'ємом ковша 1,0 м3). Допоміжні роботи – за допомогою бульдозера. Просування фронту видобувних та розкривних порід – паралельне.

Технічна альтернатива 2.

Видобування піску «мокрим» методом гідронамиву із використанням гідромонітору та гідротранспорту, із подальшим намивом піску на карти. Відвантаження осушеної на картах намиву корисної копалини – екскаваторне на автотранспорт споживача.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Волинська обл. Луцький р-н

    1. Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Рожищенська територіальна громада

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Волинська обл. Луцький р-н .

Луківське 1 родовище пісків розташоване на відстані близько 0,8 км на південний схід від околиці с. Луків, Луцького району Волинської області. Кадастровий номер земельної ділянки: 0724583500:03:001:0234.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Волинська обл. Луцький р-н .

Луківське 1 родовище пісків розташоване на відстані близько 0,8 км на південний схід від околиці с. Луків, Луцького району Волинської області. В зв'язку з тим, що родовище розвідане і має географічну прив'язку, територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Вплив на соціальне середовище носить позитивний аспект. Найбільш важливим із соціально- економічних факторів є можливість поповнення місцевого бюджету (в т. ч. сплати рентних платежів за користування надрами) і поліпшення загальної соціально-економічної ситуації в районі, забезпеченні сировиною галузь будівництва, зайнятості місцевого населення та працівників. Введення в експлуатацію родовища будівельних пісків дасть можливість створення сировинної бази для забезпечення зростаючої потреби Волинської області у будівельній сировині – корисної копалини (піску) місцевого значення.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Луківське 1 родовище в плані являє собою багатокутник, шириною 450 м і довжиною 550 м. Розвідані запаси пісків (відповідно до Протоколу ДКЗ № 5747 від 29 серпня 2024 р.) складають 216 тис. м3 (в т. ч. по категоріях: В – 165 тис. м3; С1 – 51 тис. м3). Площа родовища для розробки піску становить 6,78 га. У геологічній будові родовища беруть участь породи четвертинного віку. Корисною копалиною в межах родовища є пісок. Піски жовто-сірі, жовті, світло-сірі різнозернисті (від дуже дрібних до тонких), різного ступеня глинистості флювіогляціальні. Потужність пісків змінюється в межах від 1,2 до 7,1 м (середня – 3,8 м), з неї обводненої корисної копалини – від 0,5 до 3,2 м (середня 2,0 м). Породи розкриву в межах родовища представлені ґрунтово-рослинним шаром потужністю від 0,2 до 0,4 м (середня 0,3 м) та суглинками внутрішнього розкриву потужністю 0,8 м. Корисну копалину підстилають супіски, алеврити, суглинки, що в контурі підрахунків запасів пісків характеризуються розкритою потужністю від 0,9 до 3,4 м. Також виявлені ґрунтові води на глибині 4,3-5,3 м. Проектна потужність кар’єру по видобуванню піску становить 20,0 тис. м3 на рік.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні обмеження: - при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів екологічної безпеки; - заходи щодо охорони атмосферного повітря при несприятливих метеорологічних умовах для об’єкту повинні бути розроблені згідно РД 52.04.52-85 «Методические указания Регулирование выбросов при неблагоприятных метеорологических условиях»; - геологічне обслуговування гірничих робіт забезпечено у відповідності з «Положенням про геологічну службу»; - заходи по безпечному веденню гірничих робіт згідно з НПАОП 0.00-1.24-10; - заходи щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру виконуються згідно закону України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», а також інших нормативно-правових актів у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. - при дотриманні проекту розробки родовища та нормативів екобезпеки, вплив на навколишнє середовища мінімальний і екологічних обмежень не потребує. - систематичний контроль за зсувними процесами уступів і бортів та за станом автомобільних доріг; - з метою запобігання ерозії відвалів родючого шару засівання його довголітніми травами.

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Границі розробки в плані повинні забезпечувати додержання вимог «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 р. №173.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива планованої діяльності не розглядалась.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

- при розробці родовища всі заходи з інженерної підготовки та захисту проектованої території від несприятливих природних явищ (зсуви, ерозія схилів, підтоплення тощо) будуть розроблятися з урахуванням результатів інженерно-геологічного вишукування та наявної інфраструктури.

Встановлення попереджувальних, захисних та огороджувальних конструкцій, облаштування проммайданчику для стоянки кар’єрного транспорту, облаштування місць тимчасового зберігання відходів; - попереднє зняття і складування ґрунтово-рослинного шару і зберігання його в тимчасових відвалах з подальшим використанням для рекультивації відпрацьованих земель. Для захисту відвалів від вивітрювання та ерозії поверхню слід засіяти багаторічними травами; - охорона родовищ корисних копалин від затоплення, обводнення, пожеж та інших факторів, що впливають на якість корисних копалин і промислову цінність родовищ або ускладнюють їх розробку; - вжиття заходів для запобігання пилоутворення в літній період року; - відновлення порушених гірничими роботами земель, їх рекультивація; - вжиття заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження і ліквідація їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу; - створення ефективної системи моніторингу довкілля.

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні, екологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі згідно чинного законодавства.

щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Можливі впливи планованої діяльності: Геологічне середовище – порушення земної поверхні та зміни ландшафту в процесі проведення відкритих гірничих виробок. Водне середовище – планована діяльність не передбачає забруднення підземних ґрунтових вод та порушень їх динаміки. Повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин при проведенні видобувних робіт, розкривних робіт, розвантажувально-навантажувальних робіт, при роботі двигунів кар’єрної техніки. Шумове забруднення – пов’язане з роботою кар’єрних машин. Ґрунти – порушення ґрунтового покриву при його знятті на родовищі та збереження для проведення технічної та біологічної рекультивації. Рослинний і тваринний світ – опосередкований вплив (в межах технологічного майданчика). Реліктові рослини та рослини що знаходяться під охороною на прилеглих територіях та в межах впливу кар’єру відсутні. Техногенне середовище утворення відходів під час розробки родовища та експлуатації кар’єрної техніки. Клімат і мікроклімат – відсутній.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічні до технічної альтернативи 1 окрім: Водне середовище – застосування «мокрого» методу по видобутку корисної копалини вимагає залучення великої кількості водних ресурсів для здійснення гідророзмиву. Що в свою чергу може негативно вплинути на природний гідрологічний режим місцевості.

щодо територіальної альтернативи 1.

Соціальне середовище – здійснення негативних впливів не передбачається. Експлуатація проектованого родовища позитивно впливає на рівень зайнятості місцевого населення та розвиток економіки і промисловості району.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 29 травня 2017 року.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для

участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Спеціальний дозвіл на користування надрами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Державною службою геології та надр України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,

необхідно надсилати до

Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації , 43027 м. Луцьк, Київський майдан, 9, eco@voleco.voladm.gov.ua, (0332) 74-01-32; (0332) 77-82-32, відділ оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Поділитися:

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування