Податки під контролем: як за хвилину дізнатися про нарахування через електронний кабінет

07.07.2025

У Головному управлінні ДПС у Волинській області наголошують: отримувати податкові повідомлення та вести листування з податковою можна без черг і паперової тяганини - через захищений сервіс «Електронний кабінет». Для цього власникам майна варто подати відповідну заяву та вказати актуальну електронну адресу.

"Електронний кабінет – це безпечний сервіс, який суттєво спрощує отримання податкових послуг. Кожен громадянин, який має електронний цифровий підпис, може отримувати інформацію про нараховані податки та сплачувати їх через електронний кабінет", - розповідає начальниця відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб підприємців, податку на майно та місцевих зборів з фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Волинській області Алла Волянюк.

  • До 1 липня фахівці адміністрування податків і зборів з фізичних осіб нарахували майнові податки волинянам. Процес вручення податкових повідомлень - рішень триває. Чи можна не чекати листа, натомість отримати податкове повідомлення рішення дистанційно?
  • Безумовно. Для того, щоб листуватися з податковою службою, а це означає своєчасно отримувати інформацію для виконання податкових зобов’язань, наприклад про нараховані майнові податки, в електронному форматі необхідно подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (форма F/J 1391602). Прошу обов’язково звернути увагу, що адреса електронної пошти, на яку надходитимуть сповіщення, має відповідати тій, яка була зазначена при реєстрації платника податків.

  • Тобто, за допомогою електронного цифрового підпису спочатку треба ідентифікуватися в електронному кабінеті, надати достовірну інформацію щодо власної електронної пошти, а потім сформувати заяву встановленої форми. Як це зробити правильно?
  • Із запропонованих режимів необхідно обрати режим «Введення звітності» та на панелі інструментів натиснути «Створити». Обрати період, за який подається Заява та заповнити форму документа (вказати електронну адресу), натиснути «Перевірити» та «Зберегти». Підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису та відправити до контролюючого органу. Через певний час користувач отримує Квитанцію № 1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа та Квитанцію № 2, яка засвідчує факт і час приймання Заяви.

  • Чи передбачена можливість швидкого інформування платника про те, що податкова надіслала листа, скажімо про нараховані податки?
  • Так. Інформація про те, що вам надійшов лист з податкової через електронний кабінет миттєво надійде у вигляді сповіщення на електронну пошту, яку зазначили в реєстраційних даних. Решта – справа техніки, заходьте в електронний кабінет, читайте кореспонденцію та сплачуйте податки вчасно. Ви заощадите час на візит до інспекції та кошти для відправки кореспонденції поштою.

Поділитися:

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування